Časté dotazy

1. Produkt

Praní

Pro dosažení dlouhodobé životnosti doporučujeme prát do 30° a sušit v sušičce, nežehlit. Vždy prát se stejně barevným oblečením.

 

Jaká je moje velikost?

Velikosti jsou značeny ve stupnici EU, stačí znát svou velikost nebo si změřit nohu a porovnat s tabulkou níže. Pružnost ponožek poskytuje dostatečnou flexibilitu mezi velikostmi. Například velikost 42-44 lze obléct také na 45-46.

velikosti

Mohu používat ponožky na skatebording?

Absolutně! Soksy ponožky jsou určeny pro všechny druhy aktivního životního stylu. Zesílená pata a špička a zhuštěný úplet změkčuje krok a poskytuje dostatek pohodlí pro všechny druhy sportu.

 2. PLATBA

Jak mohu platit?

Platit lze převodem (zdarma), hotově nebo kartou při převzetí tzv. dobírkou (30 Kč,-). Vše co potřebujete je platná kreditní karta (VISA nebo Mastercard).

3. OBJEDNÁVKA

Jak se dozvím, že jste dostali moji objednávku?

Po dokončení Vaší objednávky Vám přijde na email potvrzení, že jsme objednávku přijali. Jakmile ji zpracujeme a předáme dopravci, přijde Vám opět email, že byla objednávka expedována. Následně Vás bude průběžně informovat dopravce, SMSkou a mailem o detailech doručování.

  • Veškeré objednávky skladem, doručujeme do 2 pracovních dní.
  • Pokud není produkt skladem, budeme Vás telefonicky kontaktovat.
  • Ujistěte se prosím, že veškeré zadané údaje v objednávce jsou správné.

4. DOPRAVA

Jakým způsobem mi lze doručit zásilku?

 Veškeré informace o dopravě naleznete zde.

Lze zboží doručit i mino ČR?

Zatím ne. Aktuálně doručujeme pouze v rámci ČR.

Kde zjistím číslo balíku?

Číslo balíku najdete v potvrzovacím emailu o expedování Vaší objednávky, zásilku lze sledovat on-line na:

Co když nebudu doma při doručení?

Pokud se nepodaří dopravci doručit Vaši zásilku, zanechá Vám vzkaz, že  Vám byla doručována zásilka. Kontaktujte dopravce a domluvte si nový termín doručení. V případě české pošty bude zásilka uložena na Vaši spádovou poštu, kde si ji můžete vyzvednou.

Dá se platit u dopravce kartou?

Ano. U dopravce můžete zaplatit kartou. Pokud se chystáte platit v hotovosti je dobré mít nachystanou přesnou částku, urychlí se celý proces.

Můžu změnit adresu doručení?

Ano. Jakmile Vám dopravce zašle SMS, že Vám doručuje zásilku, můžete ho zpětně kontaktovat a změnit adresu a čas doručení. Další možností je on-line skrze odkazy uvedené výše bod 4.

5. REKLAMACE, VÝMĚNY, VRATKY

Reklamace: v případě reklamace odešlete email na: obchod@soksy.cz,  napište důvody reklamace a přiložte telefonní kontakt pro urychlení. V příloze zašlete naskenovanou fakturu reklamovaného zboží. Jako předmět emailu uveďte Reklamace: XXXXXXXX = číslo vaší faktury. Budeme Vás kontaktovat.

Výměna: pokud si přejete zboží vyměnit za jinou velikost či vzor, kontaktujte nás emailem na: obchod@soksy.cz, uveďte telefonní kontakt pro urychlení.V příloze zašlete naskenovanou fakturu zakoupeného zboží. Jako předmět emailu uveďte Výměna: XXXXXXXX = číslo vaší faktury. Budeme Vás kontaktovat.

V případě výměny musí být zboží vráceno ve stavu jak určují obchodní podmínky.

Odstoupení od smlouvy do 14 dnů: pokud jste se rozhodli odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů, zašlete zboží s veškerými dokumenty na adresu: Soksy s.r.o.,Třída Kosmonautů 24, 779 00 Olomouc, tel: 702702520, email:obchod@soksy.cz, včetně faktury zakoupeného zboží. Zboží musí být vráceno ve stavu jak určují obchodní podmínky. Jakmile nám zboží dorazí budeme Vás kontaktovat.

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.